Bokbloggsjerka 24-27 oktober

Den här veckan lyder frågan så här:

Vi kör en enkel fråga den här veckan: vilken bok/vilka böcker håller du på att läsa just nu?

Jag läser oftast flera böcker åt gången. Just nu är det två halvkusliga böcker jag har på gång.
Oceanen vid vägens slut – som jag bara har ca 30 sidor kvar i och hoppas bli klar med ikväll. Fullkomligt älskar den!
De vassa tändernas skog – läst en bit in och börjar komma in i den. Men är inte riktigt säker på vad jag egentligen tycker än. 

Läser nuNär Gaiman’s bok är slut är det dags för något av det bästa jag vet. Välja en ny bok att läsa!

 

 

7 kommentarer

Filed under Bokbloggsjerka

7 responses to “Bokbloggsjerka 24-27 oktober

  1. Oj, en bok av Neil Gaiman är alltid något att vara glad åt!

  2. Jag brukar också alternera mellan flera böcker. Det är dessutom precis som du säger så otroligt kul att välja en ny bok. Jag antar att det är därför som jag alltid läser för många samtidigt. ^^

  3. Neil Gaiman är jag så sugen på att läsa.

  4. Håller med dig om att bland det bästa som finns är att välja ut nästa bok att läsa! 🙂

  5. Åh! Två helt fantastiska böcker! Allra mest är jag kär i Neil Gaimans bok! Jag är själv en slalomläsare av hög rang!

  6. Tänk så mång böcker det finns som jag inte har någon koll alls på, jerkan är kul på så sätt!

  7. Oceanen vid vägens slut har jag velat läsa länge, den verkar superbra! Och visst är det härligt med att få välja en ny bok 🙂

Kommentera

