Tre på tre 2014

Nu är det återigen dags för Pocketlovers läsutmaning Tre på tre och självklart tänker jag vara med även i år. Förra året hade jag ”äntligen bli läst” som tema. I år tänker jag köra på något liknande, fast ändå inte. Nämligen tre hopplösa hyllvärmare som aldrig verkar kunna få lästa. Böckerna det handlar om är dessa:

Amberville av Tim Davys (Denna bok tänkte jag säga att den stått i min hylla i tio år, men det stämmer inte eftersom den inte ens kommit ut då. Men den har säkert stått där i minst fem år.)
Brännmärkt av Catharina Ingelman-Sundberg
Dirigenten från S:t Petersburg av Camilla Grebe och Paul Leander-Engström 
(Den här har jag faktiskt läst nästan halva av en gång men minns inte längre vad som hände.)

Så, det är årets startfält. Hoppas på att det ska gå bra den här gången också och att jag äntligen ska få dem lästa!

Lämna en kommentar

Filed under Utmaningar

Kommentera

