Tre på tre – uppdatering

Tre på tre”Tre böcker på tre månader, det borde jag väl klara.”
Precis så sa jag och det visade sig vara enklare sagt än gjort. Men jag har fortfarande inte givit upp hoppet om att lyckas. Jag har läst ut Jellicoe Road för ett bra tag sen. Men har lite svårt att skriva en recension för jag vet inte riktigt vilka ord jag ska använda. Den gjorde mig inte besviken, vilket jag är så glad över!

Parallell-läser just nu de två andra böckerna och har nästan kommit halvvägs i båda. Jag ska kämpa på in till slutet. Och skriva recension på Jellicoe. Lovar.

Lämna en kommentar

Filed under Bokreleterat

Kommentera

