Bokbloggsjerka 4-7 oktober

Ute i sista sekunden med bokbloggsjerkan den här veckan.

Berätta om en ”bokmiljö” som du har besökt alternativt gärna skulle vilja besöka. Naturligtvis är det även okej att ta upp fiktiva miljöer om du vill det!
peter pan
Annika misstänkte att många skulle svara Hogwarts den här veckan, och inte skulle jag tacka nej det att besöka den platsen. Men jag tror faktiskt att jag ännu hellre skulle vilja besöka Landet Ingenstands. Jag har älskat berättelsen om Peter Pan sen jag var liten och har alltid tyckt att det ser helt sagolikt ut!

1 kommentar

Filed under Bokbloggsjerka

One response to “Bokbloggsjerka 4-7 oktober

  1. Vilket bra svar! Jag hade inte heller haft något emot Landet ingenstans och alla borttappade pojkar 🙂

Kommentera

