Tre på tre

Förra året läste jag om Pocketlovers läsutmaning Tre på tre i väldigt många bokbloggar. Och i år tänker jag även själv vara med. Reglerna är enkla: man läser tre böcker på tre månader, september-november. That’s it. Det borde till och med jag klara av tänker jag.

Här är då var jag tänker läsa. Tre böcker som jag länge tummat på och tänkt läsa, men inte kommit mig för. Nu ska det bli av!

Tre på tre

(Djävulen bär Prada har jag visserligen läst en gång för länge sen, men känner att den kräver omläsning.)

2 kommentarer

Filed under Utmaningar

2 responses to “Tre på tre

  1. Jag älskade Jellicoe Road, hoppas du gillar den också! 😉

Kommentera

